Tā ir viens no ciniskākajiem veidiem, ka mēģināt nopelnīt uz citu cilvēku rēķina. Manuprāt, ir nepieņemami, ka uzņēmums reklamē savu preci vai pakalpojumu, solot daļu (ļoti neciecīgu daļu) no ieņēmumiem no tā nodod labdarībai.
Protams, ir tikai labi, ja uzņēmums vēlas ziedot naudu labdarībai. Tā ir tikai apsveicama rīcība. Bet tas ir zemiski centies paaugstināt savu pārdošanas rādītājus, slēpjoties aiz cēlajiem mērķiem.
Bet zin kā saka – labs uzņēmējs ir tāds, kas ar minimāliem līdzekļiem (dajebkādiem) var panākt maksimālo peļņu. Nevar nosodīt cilvēku, ka viņš grib nopelnīt…
Cita lieta būtu tā, ja viņš sola ziedot labdarībai, bet neziedo – tas gan būtu zemiski.