Vakardienas Zebra beidzot skaidri un gaiši paskaidroja, kam tad īsti ir priekšroka uz gājēju pārejas – velobraucējam vai autobraucējam. Tad nu lūk, atbilde ir, ka šādās situācijā, priekšrocība ir automašīnai. Un ja nu velobraucējs grib izmantot gājēja priekšrocības, tad viņam arī jākļūst par gājēju, nokāpjot no sava riteņa un stumjot to pāri braucamajai daļai.
Video, sižets par velobraucējiem no 3:43.
Loģiski!
Nu nez… es jau to 100 gadus zināju…
Tas ir skaidrs: 226. Vietās, kur ārpus krustojumiem velosipēdu ceļš šķērso brauktuvi un ceļu satiksme netiek regulēta, velosipēdu un mopēdu vadītājiem jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas brauc pa šķērsojamo
Bet kā jāsaprot šis: 138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.
Nu mazliet mīkstina šis:
227. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, velosipēdu vadītāji drīkst turpināt braukt tad, kad tie novērtējuši attālumu līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to braukšanas ātrumu un pārliecinājušies par drošību.