Un tā… Turpinot šonakt kādu kritizēt, veikšu kārtējo salīdzinājumu starp lielākajiem mobilo sakaru operatoriem Latvijā.
Kādu laiku atpakaļ esmu rakstījis par to, ka man iespējams būtu izdevīgi mainīt operatoru. Toreiz sarēķināju, ka Tele2 ir izdevigāks par LMT. Tomēr šie aprēķini palika tikai manā datorā un nekādas tālākas aktivitāte ka operatora maiņa no manas puses nesekoja.
Vēlāk es sagādāju sev Zelta Zivtiņu. Precīzāk, man šī SIM karte bija ilgu laiku mētājusies plauktā, jo biju izmantojis to tikai vienu reizi. Jau pirmajā vakarā nācās secināt, ka nezināmu iemeslu dēļ nevaru ne nosūtīt īsziņu, ne veikt zvanu no šīs kartes, lai gan karte tika pirms brīža papildināta. Tāpat nebija iespējams saņemt ienākošos zvanus un īsziņa. Tiesa gan šī problēma jau pēc pāris minūtēm pazuda. Tad pirmo divu nedēļu laikā kādas reizes divas trīs nevarēja nosūtīt īsziņu no tās, bet tas arī viss.
Tagad, jau palietojis ilgāku laiku šo Zelta Zivtiņu, varu teikt, ka diez ko šī pakalpojuma kvalitāte nav augstā līmenī. Laiku pa laikam nevara nosūtīt īsziņa. Zvanus veicu retāk, tāpēc problēmas ar tiem nav novērotas, ja nu vienīgi kādu reizi nav izdevies to veikt. Vēl man nepatīk, ka diezgan ilgi tiek veikt savienojums (laika periods no brīža, kad nospiežu zvanīt, līdz brīdim, kad parādās signāls).
Bet tagad sākās pavisam savāda uzvedība. Tagad sūtot no Zelta Zivtiņas īsziņu uz citu Zelta Zivtiņu, tā tiek piegādāta stundām ilgi. Lūk, pēdējā tika sūtīta nedaudz ātrāk: 40 min (aptuveni, no nosūtīšanas brīža līdz mirklim, ka saņemta piegādes atskaite). Tajā pašā laikā sūtot tam pašam adresātam īsziņas no LMT, viss tiek piegādāts praktiski momentāni. Arī sūtot no manas Zelta Zivtiņas uz LMT viss notiek ātri, kā arī sūtot ienākošās īsziņas tiek pagādātas nekavējoties. Lūk, tāda mistika.
Noslēgumā piebildīšu, ka visi šie testi tika veikti tikai ar Zelta Zivtiņu, un iespējams, ka pastāvīgais pieslēgums ir kvalitatīvāks. Tomēr šāda pakalpojuma kvalitāte nav labākā reklāma pašam operatoram, tāpēc vēlme pāriet pilnībā uz Tele2 man ir pārgājusi.
mums te arī ir doma korporatīvi pāriet no LMT uz TELE2, jo cenas LMT ir nesamērīgas. moš tomēr biznesa klientiem kvalitāte tur ir augstāka?
It kā jau skan loģiski, ka biznesa klientiem sniegtie pakalpojumiem vajadzētu būt kvalitatīvākiem, bet der aizdomāties, ka šie pakalpojumi biznesa klientiem tiks sniegta uz tās pašas infrastruktūras, ko izmanto parasto mirstīgo apkalpošanai. ;)
vo par to es arī aizdomājos. bet nu TELE2 baigi aktivizējuši savu mārketinga spēku biznesa klientu pievilināšanai. LMT atkal ir ar savu superīgo attieksmi – mēs esam lieli un mums ir po :)
Mārketings tam arī ir domāts, lai pievilinātu vairāk tautas. ;)
nu bet redz reklāmā TELE2 drosmīgi tiek slavēta no LETAs puses. lai gan tur piemin maksu kā primāro, nevis kvalitāti. pietam piespiest piedalīties reklāmās korporatīvos klientus es domāju ir visai grūti… tākā dīvaini dīvaini :)
Nu… Patiesībā es nepārāk respektēju arī pašu LETA, bet tas nepārāk piederas pie lietas.
Dīvaini, jau dīvaini… Bet no otras puses, tā ir papildus publicitāte tiem kantoriem, kas to Tele2 slavē. :)
hmmm. arī tiesa. ņemot vērā to, ka LETA izstrādā vairākus blakus projektus + tas TV24, utt. būs jāuzjautā LETAs darbiniekiem cik ļoti šie ir apmierināti ar TELE2 :)